Väl skrivet

Jag bara måste länka till ett otroligt välskrivet inlägg från Emil Isberg.
Det gäller taktikröstning, inte bara gällande primärvalet utan generellt gällande alla typer av omröstningar.

Emil var för övrigt nummer 5 på min lista, enbart baserad på hans svar i utfrågningstråden.
Den kommentar jag skrivit ner bredvid hans namn var "Bra och koncisa svar på frågor, verkar ha bra koll på nuvarande lagstiftning."

Ovan nämnda blogginlägg förstärker verkligen min tro att Emil platsar på listan, inte enbart för att jag är skeptisk till de "valberednings"-listor som propagerats ut i syd, öst och väst, utan framförallt för att inlägget var välformulerat och genomarbetat.

Mvh

/J-O

Tags: ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0