Fint Besök

Jaha, så skall man få en partiledare och en vice partiledare på besök senare idag.

Bakgrunden är naturligtvis den snabba foto-turne som pågår där de lokala kandidaterna skall få en möjlighet att ordna pressbilder inför valkampanjerna eller annan oppinionsbildning.

Kort förvarning gör det lite svårt att få fram bra lokaler nära stationen, så på gårdagens piratfika här i Sundsvall så kom vi fram till att jag som kommunledare får ordna plats nere i mitt bibliotek/gillestuga, där vi hade valvakan.

Så strax efter 16 idag förväntar jag mig att Rick Falkvinge, Anna Troberg och Carl-Johan Rehbinder dyker upp och bygger om min källare till fotostudio.

Så då får man träffa konkurrensen i primärvalet ;-)
Vem vet, om jag lägger ut en bild på mig, Rick och Anna på facebook och taggar lite så kanske man får lite draghjälp iaf.

Nåja, dags att tända en brasa där nere och värma upp rummet, kanske städa lite i övrigt och plocka upp barnkläder från golvet i hallen så att de tar sig in.

Mvh

/J-O

Tags: ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0