Oväntat men positivt

Idag så läste jag gårdagens aftonbladet medan jag satt och väntade på att min dotter provfilmade för Barda. Dröm om min förvåning när jag läser följande på ledarsidan:
  • Kravbyrån Antipiratbyrån nöjer sig inte.
  • Nu vill man gå ett steg till för att, som Antipiratbyråns Henrik Pontén säger, modernisera lagstiftningen. Man lyckas helt enkelt inte fånga in de fildelare som använder bittorrentteknik. I stället vill Antipiratbyrån att en ny myndighet skickar ut varningar till de som kanske har fildelat.
    Ungefär som att varna alla som var inne på banken när rånet begicks.

Trevligt att se att APB (Sony's lakejer) får mothugg även i papperstidningarna, och inte bara i tidningarnas nätupplagor. Mycket uppskattat, tack Aftonbladet.

Mvh

/J-O
p>Tags: , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0