Lite självupptagen

Om någon undrar varför jag inte bemödigat mig att blogga idag, så är det inte enbart på grund av lathet eller brist på ämnen. Jag hade tänkt skriva lite mer om telefonförsäljare efter att ha jobbat hemifrån igår, och fått 5 samtal under lunchtimmen !!! Men nu var blogg.se delvis nere idag, så man kunde läsa bloggarna, men jag kunde inte komma in och se statistik eller skapa nya inlägg.

Dock så har jag istället haft tid att börja snickra på min personvalskampanj. :D
Så "turneplan" (dock utan datum) är påbörjad, och det mesta av brödtexten till min kampanjfolder är på plats.

Så, "Det tar sig sa mordbrännarn", det ser ut som att jag nog kommer igång men kampanjandet när snön försvunnit

Mvh

/J-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0