Inga tvivel

Thomas Tvivlaren är en pirat som skriver väldigt läsvärda inlägg. Inte bara har han näsa för att hitta åt olika ämnen och vinklar att skriva utifrån, han är dessutom väldigt bra på att gräva. Internets motsvarighet till den riktiga murveljournalistik som börjat försvinna helt från dagstidningarna till förmån från TT:s färdigtuggade barnmat.

Jag brukar gärna länka till Thomas, men då han ofta skriver så utförligt och bra så känns det ofta svårt att skriva om samma ämne, han har ju allt som oftast redan sagt det som behöver sägas, fast bättre än jag skulle ha gjort det. Så ofta blir det ingen bloggpost, utan jag sprider istället hans länkar på facebook.

Så, även om han ger mig mindervärdeskomplex, tack Thomas för alla läsvärda inlägg! Men slappna av så du inte bränner ut dig, du behövs under hela valrörelsen.

Mvh

/J-O

Tags: , , Tvivlaren


Kommentarer
Postat av: Thomas Tvivlaren

Stort tack! Värmer som 17! Länkspridning är ett högkostnadsagerande i relation till wordness så det tackar jag högaktligen för.



Vore kul om det gick att återkoppla inlägg och wordnessyttringar för övrigt.

2010-02-26 @ 18:52:29
URL: http://www.thomastvivlaren.se
Postat av: Thomas Tvivlaren

Manuell trackback (även kallat wordness-pingpong ;)):



http://www.thomastvivlaren.se/2010/02/flattr-tarvar-wordness.html

2010-02-26 @ 20:07:30
URL: http://www.thomastvivlaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0