Narkolepsi av influensavaccin.

Sömnsjuka är väl nu en helt annan sjukdom, men om man ignorerar rubriken så är det småintressant att läsa om misstänkta biverkningar från den meningslösa massvaccinationen som skattepengar slösades bort på.

De flesta jag känner som trots att de var fullt friska gick och tog denna spruta råkade ut för biverkningen att den arm där sprutan togs var mer eller mindre obrukbar i en vecka. Lite onödigt stark biverkning för ett vaccin mot en sjukdom som beskrevs som en mycket mild förkylning, tyckte man då.

Det blir väl intressant att se de mer långtgående biverkningarna av det här experimentet.

Mvh

/J-O

Kommentarer
Postat av: ♥Frida♥

Jag har narkolepsi , mår skit dåligt...

Önskar jag kunde leva som en normal flicka♥:,(

2010-11-13 @ 16:14:00
URL: http://eych.blogg.se/
Postat av: Jan-Olof Flink

Jag hoppas verkligen att ditt tillstånd förbättras.



Har du haft sjukdomen länge, eller hade den samband med influensavaccineringen som nämndes i inlägget?



Mvh



/J-O

2010-11-14 @ 10:48:57
URL: http://futuriteter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0