Dåligt med uppdateringar

Det har varit lite dåligt med bloggande från min sida på sistone.
Det beror helt enkelt på att jag har prioriterat aktivism och att synas på stan, så om det inte händer något som riktigt retar upp mig så lär det fortsätta att vara tunnt med inlägg från mitt håll.

Idag är det dags att dra upp till Kramfors och försöka se till att det händer lite saker även där. Idag får det bli flygbladsutdelning och brevlådestoppning. Förhoppningsvis hinner jag även med en affischeringsrunda ikväll, så att det finns lite vackra lila affischer i bakgrunden imorgon när kungen kommer och hälsar på med TV i släptåg.

Nästa vecka är det bokbord på två gymnasieskolor hela veckan, samt en debatt på en folkhögskola i Fränsta. Dessutom blir det ju ett jävla farande på onsdag för att se till att valsedlar finns överallt. Veckan därefter blir det också rätt tjockt. Särskilt den 6:e ...

6:e September är det fortfarande bokbord på två gymnasier (Fast vi bör redan ha nått alla elever på dessa skolor efter första veckan) bokbord på mittuniversitetet, där vi har väldigt starkt stöd, samt en inbjudan till en temadag på John Baurs Gymnasium, direkt riktad till UP.

Så om det finns någon UP:are som känner för att komma till Sundsvall den 6:e September så skulle det uppskattas. Jag har redan kollat Stefan Flods turnescheema och han är tyvärr redan inbokad på debatt i Falun den dagen.

Mvh

/J-O

Tags: ,


Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-27 @ 09:04:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0