Första posten

Jaha, första bloggposten någonsin...
Upp till för en månad sedan trodde jag nog inte att jag skulle starta en blogg.

Jag har i och för sig med jämna mellanrum publicerat texter om mina tankar och åsikter på nätet, men aldrig i den här formen. Bloggande för mig har alltid haft skimret av "internet dagbok" och jag ser inte att jag har saker att säga varje dag.
Dock ser jag att andra bloggare som jag tycker har bra och intressanta åsikter inte heller med nödvändighet skriver saker varje dag.
Inför primärvalet så kommer jag nog att behöva ha en blogg, så det är lika bra att sätta upp en.
Skulle jag hamna i riksdagen kommer den hur som helst att behövas för att nå ut med information till partimedlemmarna.

Kommer jag inte in i riksdagen (eller inte ens med på valsedeln) får jag väl överväga att publicera mitt normala svammel här istället för på den website jag har för det idag.

Hur som helst, jag utgår från att ingen någonsin kommer att läsa just denna post, jag skriver den enbart för att ha lite textblock och någonting att använda när jag försöker få bloggen att se ut som jag vill ha den.
Om jag börjar använda denna blogg på riktigt (I.e kommer med på valsedeln) så kommer jag att se till att bli av med reklamen.

Mvh

/Jan-Olof

Kommentarer
Postat av: Lilleman

HAH! Jag läste visst. :)

2009-11-29 @ 00:30:11
URL: http://www.lillemanfestivalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0