Sista bokbordet

Nu har jag varit på det som får bli valrörelsens sista bokbord för mig. I och för sig har jag möjlighet att ha ett till på fredag men jag tror faktiskt det ger bättre effekt om jag använder fredagen till att gå ut och stoppa foldrar i brevlådor.

Det blev hur som helst ett bra bokbord idag. Jag gav bort de sista pennorna och knapparna jag hade. Ung Pirat foldrarna tog slut och patentfoldrarna tog slut. Det var massor med frågor från elever och den sista haltimmen kom de till och med ner och intervjuade mig för att kunna skriva uppsats om FRA och fildelning.

Efter bokbordet tog jag och Björn en runda och stoppade foldrar i brevlådorna på granlohoms "höghus" så där tog vi slut på de nya foldrarna. Så nu är det slut på kampanjmaterial här så när som på fem-sex hundra foldrar från höstkampanjen, och de åker i brevlådor imorgon kväll och på fredag. På fredag kör vi för övrigt en annons i en tidning som kommer att ligga på varenda stol på hockeymatchen, samt att vi kör en halvsida i Sundsvalls Nyheter.

Det skall bli skönt på söndag kväll, då man äntligen kan släppa kampanjandet och gå tillbaka till någon form av "normalt" liv igen.

Men fortfarande finns det någon droppe kampanjande kvar att krama ur, även om man kommer att känna sig som en disktrasa efteråt.

Mvh

/J-O

Tags: ,


Kommentarer
Postat av: ba

Granlo, inte Granloholm :)

2010-09-21 @ 09:09:42
URL: http://sanitarium.se/blog/
Postat av: Jan-Olof Flink

@ba,

he he, my bad...



Har du börjat gå igenom RSS-backlog efter valet eftersom du gräver upp veckogamla blogginlägg?



Mvh



/J-O

2010-09-21 @ 09:51:18
URL: http://futuriteter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0