En tuff dag

Just nu är jag skittrött, och halsen känns även den rätt sträv. Det känns som en riktig heldag är slut, men ändå är det knappt eftermiddag ännu.

Jag har varit inbjuden till temadagar på en skola i närheten och de hade verkligen späckat schemat.

9 - 10, presentera Piratpartiet för en klass i deras eget klassrum.
10 - 11, presentera Piratpartiet för tre klasser i matsalen/aulan.
12 - 13, presentera Piratpartiet för en klass i deras egen klassrum.

13 - 14, valdebatt mot SSU och MUF.

Som "fritidspolitiker" snackar jag mycket och gärna, men det här att hålla låda i tre entimmespass tog nästan knäcken på min röst. Tack och lov för debatten, där man bara fick ordet var tredje gång.

Det kändes i alla fall bra med gensvaret på debatten, och från eleverna utanför efteråt.

Ung Pirat har nog tillväxtpotential i området.

Mvh

/J-O

Tags: ,


Kommentarer
Postat av: Tommten

Gick det bra då?

2010-09-17 @ 16:12:54
Postat av: Jan-Olof Flink

Ja det gick skitbra.



Enligt elever jag träffade senare så "vann" vi debatten, d.v.s. de tyckte vi var bäst.



Mvh



/J-O

2010-09-17 @ 18:22:46
URL: http://futuriteter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0