Då har det börjat

Nyss hemkommen efter cykeltur till de två vallokaler som öppnar först, Kommunhuset och Universitetsbiblioteket. Så nu finns våra valsedlar åtminstone på två ställen, ordentligt placerade i bokstavsordning.

Precis som under EU-valet så gör det feta typsnittet att våra valsedlar liksom hoppar ut och syns på flera meters håll. Man kan ju undra hur det där gick till när vi fick den.

Under cykelturen blev jag SMS-bombad med påminnelser om att lägga ut valsedlar och att kontakta mig själv för att få tag på dem, dessutom med dubbla kopior av varje SMS.

Nåja, nu en snabb kopp kaffe innan det är dags att ta sig till vallokalerna som öppnar kl 10.

Mvh

/J-O

Tags: ,


Kommentarer
Postat av: Markus "LAKE" Berglund

Jag fick trippla kopior, av 7 SMS dessutom. :-)

2010-09-01 @ 09:54:17
URL: http://lakonism.blogspot.com/
Postat av: Jan-Olof Flink

@Markus



Jag hade nöjt mig med en kopia :-)



Mvh



/J-O

2010-09-01 @ 18:51:42
URL: http://futuriteter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0